TIETOA MEISTÄ  |   OTA YHTEYTTÄ  |  
finished
Headbrands käyttää evästeitä taatakseen sinulle parhaan mahdollisen käyttökokemuksen sivustollamme. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön. Lue lisää evästeistä
Ymmärrän
0,00 eur

100,00 eur arvoiset tilaukset

10 PIKAKYSYMYSTÄ JA -VASTAUSTA

KUINKA PÄÄSEN HEADBRANDSIN ASIAKKAAKSI? 
Voit rekisteröityä tietokoneella, matkapuhelimella tai asiakaspalvelun kautta soittamalla numeroon 0800 91 57 57.

KUINKA TEEN OSTOKSIA? 
Tuotteita tilataan kotisivuiltamme (tietokoneella, tabletilla tai matkapuhelimella) tai puhelimitse asiakaspalvelustamme numerosta 0800 91 57 57.

KUINKA VOIN OTTAA YHTEYTTÄ ASIAKASPALVELUUN? 
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla numeroon 0800 91 57 57, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@headbrands.se tai keskustelemalla chatissa tuoteasiantuntijamme kanssa täällä verkkosivulla.

SAANKO VAHVISTUKSEN TILAUKSESTANI? 
Saat vahvistuksen sähköpostitse, kun teet tilauksen, sekä kun toimituksesi on matkalla.

MIKÄ ON TOIMITUSAIKATAULUNNE? 
Toimitamme 2-4 työpäivän kuluessa tilauksesi tekemisestä riippuen asuinmaastasi.

MITKÄ OVAT TOIMITUSTAVAT? 
Tavallisesti pakettisi lähetetään yrityspakettina suoraan salonkiisi klo 8–16 välillä. Voimme myös lähettää pakettisi lähimpään noutopisteeseen, josta voit noutaa sen sinulle sopivaan aikaan.

MITÄ TAPAHTUU, JOS TUOTE ON LOPPUNUT VARASTOSTA? 
Loppunut tuote toimitetaan automaattisesti ja kuljetusmaksutta heti, kun sitä jälleen on varastossa.

MITÄ TAPAHTUU, JOS PAKETTI ON RIKKI TAI SE SISÄLTÄÄ VIRHEELLISIÄ TUOTTEITA? 
Jos paketti on rikki tai sisältää viallisia tai virheellisiä tuotteita, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän kuluessa numeroon 0800 91 57 57 tai osoitteeseen info@headbrands.fi.

MITÄ TAPAHTUU, JOS TOIMITUKSENI EI TULE? 
Voit seurata toimitustasi vahvistussähköpostissa olevan linkin kautta. Jos toimituksesi ei tule 5 päivän kuluessa tilauksesta, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 0800 91 57 57 pakettisi jäljittämistä varten.